Tegnapra előre betervezetten meghívtak alvin koncertre. Szeretem az ilyen koncerteket, bár vannak durva dolgok. Például a lány (megjegyzem ez a lány nagyon kedves az én kis szivemhez mert csodás és rentkivüli XoXo) akivel mentem nem nagyon akart a szinpad elött pogózni* de az első sorból szerette volna élvezni a élő koncert élményét. Ekkor jött az, hogy én mögötte állok és védem. Ez jó mert végülis mindenkinek kell egy kis adrenalin és mindenki másképp éri el. azok akik ide járnak így vezetik le ... és valahol megértem mert ha valaki elesik felsegítik és ha valaki komolyabban megsérül attól elnézést kérnek és segítenek egymáson ... de tudni kell, hogy ebben benne van a sérülés ... ez egy ilyen játék.

A pogózás valójában a rock koncerteken már mégiscsak megszokott de nem kötelező. Szóval egy új helyen voltam ahol egy nagyon jó zenekar zenélt. az előzenekaroknak elég rossz lehet mert tudják, hogy nem miattuk jött a közönség ... de bemutatkozni be tudnak. Ez is jó. Bár 2 szám között kénytelenek a közönséget poénokkal elszórakoztatni ... és ez jó.-> tatu18 volt az előzenekar.

A hely tipikusan rock tanya ... ez igen érezhető. Jól esett a kikapcsolás. Ajánlom mindenkinek akinek sok a gondja ... egy rock koncert és úgysem tudsz másra gondolni.

Alvinék hozák magukat és nemsokára kijön egy új kislemezük. Most lesznek 16 évesek. Megmondom öszintén nekem Alvinról az ritt le, hogy utálja ezt az egészet. De lehet, hogy ez csak az imige része.

JÓ SZÓRAKOZÁST

A bejegyzés trackback címe:

https://misterbig.blog.hu/api/trackback/id/tr101443438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása