Kerékpárral kezdek

2009.10.06. 23:26

Nah fiatalok rá is rámragadt ez az őrültség ... bicajjal járok suliba ...és egészségesebben élek

ott kezdödött h kaptam egy rahedli büntetést a bkv-nál és elegem lett ... gyalog lakom fél órára hát mért ne tekerjem le ... 10 perec alatt bent vok jo helyen lezárva ... amugy megjegyezném sztem a belváros még nem elég biztonságos és sok magas patka van de jol közlekedhető és mindenhol elférünk. Ugyanakkor néha bosszantó ha ki sem kerülnek csak dudálnak mikor simán elférnének. teljesen rendben van ez a dolog ... már csak télleg a kerékpárutak hiányoznak.

Engem is vonzottak ezek a jó kis események a cangával és most meg is valosithatom öket ... megvallom az elején még fulladtam meg lihegtem nagyon ... de már tetszik a dolog ... nagyon király ajánlom mindenkinek.

Egyébként javul az egészségem ... mondjuk ajánlatos egy citimask bevezetése. De ha valaki ismeri a várost és nem nagyon fér el kocsival a dugóban ... járjon bicajjal ... könyebb leparkolni és elférsz mindenhol egészségesebb és gyorsabb ... ha rosszfele egyirányú az utca menj fel a járdára és meg van oldva.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://misterbig.blog.hu/api/trackback/id/tr921433041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása