A hétköznapok a megszokottak

2010.04.24. 08:00

A monotonitás autonomitás is? Ami már a megszokott hétköznap az tulajdonképpen már belénkrögződött. Mivel az átlag embernek a hétköznapok unalamasan, monotóman telnek, ígyhát minden amit megszoktunk fárasztó. Ez valahol akkor jutott eszembe mikor a héten mentem le a lépcsőn és - Nos én egy belvárosi bérház, 3. emeletén lakom. A házban nincs lift, úgyhogy hozzá kellett szoknunk a néha lihegtető lépcsőfokokhoz. - és egy fényképalbumot elmeztem, nézegettem. Majd ebbe annyira belefeletkeztem, hogy nem is figyeltem az utam. De egyszerre kint találtam magam a házban, pedig egyszer sem néztem fel az albumból. Gondolom veletek is előfordult már hasonló meglepődés.

Nah de ennek így semmi értelme. Inkább elmagyarázom mire is gondolok.

Általában hogy telik egy átlagember napja? ... Reggel felkel, elmegy az illemhelyre. Majd ha onnan kimászik (és ez mindenkinél máshogy van), van aki megengedi a zuhanyt, van aki reggelizik, van aki rögtön rohan. Esetleg levisszük a kutyát, vagy elkészítünk egy szendvicset a napra. Majd jön az indulás a munkahelyre, iskolába. Kitekintünk, hogy felmérjük milyen idő lehet kint. Ha rossz keresünk egy melegebb ruhadarabot vagy kabátothuzunk. Magunkhoz vesszük a telefont, a pénztárcánk és egyéb elengedhetetlen kelléket a napunkhoz. Beértünk a munkahelyre, iskolába. Itt minden úgy megy ahogy minden nap. Ugyan azt csináljuk amit tegnap, és tudjuk, hogy ezt fogjuk holnap is. Néha még idegesít is, de leginkább unalmas. Ezekután hazaérünk. Ha van egy kis időnk elgondolkozunk a napon. Van akit család vár otthon, van akit csak egy tévé, van akit barátok.

Ez emberfüggő, de ugyan úgy a mindennapi monotonitáshoz tartozik. És az ahogy reggel felkelünk, ahogy elmegyünk dolgozni és amit bent csinálunk. Olykor oda sem figyelünk, csak csináljuk. Megszoktuk, berögződött. Automatikusan megy nekünk álmunkból fel kelve reggeltől kezdve egész nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://misterbig.blog.hu/api/trackback/id/tr571935961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása