Hát igen, a mai rádiózási helyzet talán tisztázódott. De vannak még fennakadások. Mikor a leghallgatottabb rádiókat az állam lecserélte, sokmindent gondoltak. Bár ki tudja mi igaz. Pártrádiók alakultak. Jobboldali Baloldali. Nem politizálok és nem is élek még ezzel a jogommal, de én személy szerint nem véltem felfedezni az utalásokat melyik melyik lenne. Szóval ennyi.

A Danubius rádió pert nyert. szuper, de minek? Teljesen felesleges mozognia a danubiusnak. A hallgatók többsége mára már beletörődött a class fm hallgatásába. Főleg, hogy felvásárolta a volt danubius szinte összes műsorvezetőjét. Vicces de nekünk édesmindegy kinek megy az országos szórásjog ha ugyan azok az emberek szólnak hozzánk így is, úgy is. Nem volt egy szerencsés dolog, de megszűnt magyarország két kedvenc rádiója. Bele kellett törődni. Még én is próbáltamn kifejezni felháborodásomat. Kint voltam a danubius váci úti székháza elött az utolsó pillanatban, hallottam a búcsúkat, és mint sokan mások velem együtt, én is páá-t intettem az elmúlt évek sikereinek. A class fm nem tett mást mint szó szerint ezekre a sikerekre épített azzal mikor egymás után hallhattuk ugyan azokat az embereket ugyan azokban az időkben ugyan azon a hullámhosszon. Szép dolog volt. Az embereknek ezek után csak az új szlogeneket kellett meghallaniuk, hogy felfogják ez már nem az a rádió.

A Sláger ritmusát ma már nagyon úgy néz ki, hogy lsz idő mikor újra hallhatjuk. Bár mint olyanta szerelem hullámhosszán-t vagy egyéb kellemes csengésű műsorokat, is szivesen hallanék újra, ez még nem így megy. A neo fm úgy indított, hogy nah majd ő valami teljesen újat mutat, mindenki halljon mindent címszóval, úgy, hogy az életben ki tudja már mikor hallott számokat is játszottak. Ez például az én korosztályomnak érdekes volt. De sokan váltottunk. Majd erre ráébredve. A neo fm végzett egy kis közvéleménykutatást, és rájött nem feltétlen jó az amit elkezdtek. Az embereknek hiányzik a nagyszámok régi ritmusa, amit a sláger megadott. Jövőhéttől például a neo fm-en újra indul a BUMERÁNG SHOW. Nah ezért csak gratulálni tudok. A dalok már hallgathatóbbak. És szerintem sikeresebb lesz ez így. De senki el ne bízza magát. :)

Hallgassuk hát örömmel azokat amiket régen, csak bele kell törődnünk, már máshogy hívják őket. Akinek nem tetszik, találhat mást. Az, hogy a pénz melyik vállalat zsebébe folyik, mindegy. De azt, ami a jó zenéket és az életkedvjavító élményt nyújtja ne vonják meg tőlünk. Halgatóktól.

Köszönettel: Mister

Sztrájk... meglátjuk

2010.01.12. 12:00

Hát senki sem elégedett. Hát mindenki pihen. Mi pedig várunk a buszra, vonatra. Mi az utasok akik megfizetik a jegyet a bérletet, elvárjuk az utazás feltételeinek alapvető kellékeit. A tömegközlekedési eszközök ugyan úgy részét képzik a városnak, mint a az utak amiken haladnak, haladnának. Gondolatom folytatva, haladnánk mi is, csak nem lehet? Az elégedetlen utasok száma, szerintem több, mint az elégedetlen BKV vagy MÁV alkalmazottaké. Persze vannak akik örülnek a hírnek, hiszen így kaphatnak egy kis indokolt pihenőt, amelyet kényelmesen az otthoni környezetben tölthet el. Sokan mégis életfeltételeik akadályozásának tekintik a megmozdulást, hiszen kiesnek a munkából ( mondjuk az iskolások sosem bánkódnak egy szabadnap végett :-) ). Egész jó így, hogy a VDSZSZ is szolidalitást vállalt a BKV alkalmazottaival persze legfőképpen Budapest és annak környezetében. Joggal gondolhatjuk, sőt mondhatjuk. Mert mondják ők is. Szándékosan bénítják meg a várost. Mondjuk volt olyan próbálkozás is, mikor csak pár óráig tartott ez a sztrájk fíling, de helyrehozni mégis egy napba belekerült. Ami értékelendő, hogy a VDSZSZ mivel még nem döntötte el mennyire akar részt venni ebben, nem egyidőben indítja a munkabeszüntetést. Próbálják időben közölni a lakosokkal a mikorját a leállásnak. Ha reggel szólnak akkor cask este állnak le, vagy valami hasonló.

Tehát a helyzet. Bejelentik, hogy emelik a jegy és bérletárakat. Majd ezután bejelentik, hogy határozatlan ideig megszünik a szolgáltatás amit már drágábban fizethetünk meg. Nem is beszélve persze arról, mikor járnak is tömegközlekedési eszközök, azok minősége nem megfelelő. Egyes vonalakon járó villamosokat, buszokat kicserélték az utasok panaszára olyanra, melyen a téli hidegben igen problémásan nem fűtött környezetben "élvezhetjük" a tömegközlekedés varázsát. Jól hangzik egyes külföldi országok nagyvárosainak jellemzésében, mikor a műsorvezető szájából elhangzik a következő mondat: " A városban a tömegközlekedés kiválló, az utazás olcsó de jó minőségű, kényelmes eszközökön vihető végbe, a város bármely részén. ". Nem lenne csodás ha egyszer csak egyszer hallanánk ezt a mi városunkról is. Nagyon szeretjük Budapestet, de vannak foltjai ennek a zsáknak is. Minden folt bevarrható, remélem ez hamarosan elkezdődik, mert ha nem, lassan az utasok tüntethetnek a jegy és bérletárak emelésének, illetve az utazás minőségének nem megfelelőségének panaszával. Lassan azt kell írjam, nem érdemes megfizetni. A városnak ara kell buzdítania, kevesebb autót, több tömegközlekedési felhasználást. De nem úg, hogy emelem az egyiket majd a másikat mégtöbbre emelem. Ez nem a megfelelő. Rendben a jövedéki adót emelték, ezáltal a luxuscikknek számító nem feltétlenül életszükséglet, mint olyan, dohánytermékek, alkoholos italok, benzin és gázolaj árai emelkedtek, elfogadható. De ha egyszerre mindent emelnek. Mit akarnak elérni? az életszinvonalak romlását? Nah de erről most ennyit. Ez csak egy elég laikus nézőpont. Mert mindenről én sem tudhatok. Lényeg, hogy megvan a véleményem, leszek még én is okosabb, akkor majd leírom a véleményem :).

Zárszónak annyit, remélem a sztrájkok végetérnek és rendbe tudja egyszer valaki hozni a zsák foltjait. Sok van még és mindig lesz valaki aki megtalálja őket. De annyian tudunk kritizálni, amit javíthatunk mi is, mint lakosok azt tegyük meg a városunkért. Egy gyönyörű helyen élünk, tegyük még élhetőbbé.

süti beállítások módosítása