Ingyen bulik koncertek

2009.10.01. 23:05

Ez a cikk végre összegyüjti a következő hétvége összes ingyenes buliját, koncertjét. De most komolyan ... csak nekem hiányzott egy hely ahol megvan az összes jo progi ami ingyen is van ráadásul? ;P nah én megtettem, hogy nektek ne kelljen annyit kérek figyeljetek és ott legyetek.

Megpróbálok igen sok stílus rajongóinak megfelelni. Persze csak Bp-en találod ezeket a helyeket hiszen én is itt élek (ha engem keresnél én leírom, h meiken leszek).

Hol is kezdjem annyi van így október elején :D

www.hangfoglalas.hu Október 2-4 ... nah erre egyébként vigyázzatok mert h az EMILIA-KONCERTRE A MÜPA-ba a belépő 2500-6900Ft. A többi INGYENES. A helyszinek a weboldalon megtalálhatók. Igény szerint választhatók.(egyébként a hangfoglalás tavalyi debreceni megjelenés óta fellelhető Miskolc és Veszprém pár szórakozóhelyén is)
CORVINTETŐ 
BUDAPEST JAZZ CLUB
A38 HAJÓ
GÖDÖR CLUB
MÜPA

Nah most égtem be akartam ajánlani a NEMJUCI lemezbemutatóját de ma volt 7kor és sokak szerint király volt ... ahogy én őket ismerem ezt el is lehet hinni. DE akit mégis érdekelnek ... www.nemjuci.hu ... halgass bele pár számába és döntsd el h tetszik-e.

Igazából ez ha jól tudom mindig egy ingyenes hely és ide bármikor betérhetsz mert nyitva áll ... amolyan házibuli feeling-gel sztem király nézz be a weblapra ... www.aftermusicclub.hu ...

ALCATRAZ nah mondjuk itt ritka sztem az ingyen buli de ez egy rentkivül hangulatos hely sok előadó megfordult már itt is ... www.alcatraz.hu ....

www.konyvtarklub.hu - Oktober fest - bizony ám :D itt ezt is megtalálod v benézhetsz a Treffort kert-be.

www.macskafogo.hu - 22 h-ig ingyenes utána belépés 500Ft (slágerek a 80-as évekből)

ha karaoke party hiányzik akkor M-M pub www.magicmusicpub.hu

www.potkulcs.hu metálszamba :D :D

egy ír pub és az ország legnagyobb sörválasztéka www.silenus.hu és ide akkor is mehetsz ha meccs van az este és kell egy joo hely ;P

ÉS A SZOMBAT:

Meg ne sértődjetek de azokat amiket már felsoroltam és szintén ingyenesek nem írom ki mégegyszer.

www.filterclub.hu nincs infom itt még nem jártam :S

www.piknikhuzsar.com ez új de ingyenes ... jónak néz ki :D

a Morroson's opera v Morrison's 2  nagyon jó helyek de ha egyetemista vagy érdemes válogatnod a napokból

A bejegyzés trackback címe:

https://misterbig.blog.hu/api/trackback/id/tr141421899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása