Mi van a nevemben ...

2009.11.01. 13:25

Kérdezték már páran. Mért is ez a blogom neve. És egyáltalán mért ez az én nevem is (művész és becenév). Itt most megírom a válaszom, ha valaki kiváncsi itt el tudja olvasni. Aki ismer tudja, sokmindennek oka van az életemben. 

Kezdjük ott, hogy honnan van a MisterBig ... ezt azért írom meg mert már nem feltétlenül szeretek "büszkélkedni", hogy hol is kaptam ... vagy, hogy mire vonatkozik. Egy házibulin még nagyon régen kaptam. Az eggyik barátom a szülinapi buliját tartotta :D. És mint mi is Jófiúk vagyunk. Leginkább csak lányokat hivott meg. 4en voltunk ott fiúk kb 20 lány közt. Mért ne jutott volna eszünkben vetkőzöspóker játszmát felajánlani a lányoknak. Hát ők mért is fogadták volna el. Nemet mondtam, de ez természetesnek tünt :D. Nah akkor "az evés közben jön meg az étvágyad" gondolkozással elkezdtünk pasik játszani ... ők majd csatlakoznak és megjön a kedvük. Ki kellett sorsolnunk ki fog vesziteni, hogy tudják komolyan gondoljuk. Ilyenekben sosem vagyok valami jó, én vesztettem. Hát akkor kezdődött ez ... remélem mindenki tudja miből ered akkor a becenevem. Ez késöbb művésznévvé is vált. Persze a kedvet meghoztuk a lányoknak. És nagyon jó volt az este attól kezdve.

A másik ... a blogom neve. Ez már okozat kérdése. A mister ugye aki én vagyok (a Big-et már nem igazán mondják a haverok mellé). A zöldben arra vonatkozik, hogy én is imádom a természetet a városimádásom mellett. Próbálok környezettudatosan élni (ami ma már szerencsére kezd divat is lenni). A nagyváros az imádott városomra a fővárosra Budapestre vonatkozik. Erről a városimádatomból hamarosan egy új bejegyzés készül. És végül is miért élőben? Mert sosem alszik a város, és én sem. Az energikusságot szerettem volna kifejezni azzal kifejezve ... én igazán élek.

Tulajdonképpen ennyi a magyarázat miért is hívom ezt a helyet így.

A bejegyzés trackback címe:

https://misterbig.blog.hu/api/trackback/id/tr941490690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása