rovátka

2009.12.17. 12:19

Vannak versek, melyeket nem én irtam. És most csak a gépemen megtaláltam. Mivel én is megosztottam egyes hölgyekkel verseimet. Hát ők is irtak egyet-egyet.


Névetelen vers

Teljes szívemmel szeretlek
Mindent megteszek érted
A moslékod is lehetek
Ha lealacsonyodsz mélyre

A múzsád leszek
S te az én rabom
De akkor szeress
Én meg majd hagyom

Leszek a drogod
S mindig repülünk
Rám kell, hogy szokj
Remélem, megleszünk

Mondd, hogy talán
Én akkor veled leszek
Várd velem a halált
S én meghalok veled

Mondd, hogy mi bánt
Én melletted leszek
Ez nekem is fáj
Mert csak téged szeretlek

Ha isten leszel
Én vagyok a híved
Nem kell kegyelem
Csak add nekem a szíved

Legyél szegény koldus
Vagy egyszerű vándor
Úgyis együtt leszünk
S én leszek az álmod

Én vagyok a Dicső Angyal
Csak a szerelmed kérem
Én feltámasztalak
Csak halj meg értem

A bejegyzés trackback címe:

https://misterbig.blog.hu/api/trackback/id/tr141603405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása