Az új év

2010.01.05. 15:42

Ez az idei első megjegyzésem a világnak, magamnak. A világnak mert itt közzéteszem. Magamnak mert ezeken gondolkozom el a kutyám sétáltatása közben, és itt megmagyarázhatom azt amin ott lehet, hogy csak elgondolkoztam. 

Az idei év remélhetőleg sok új gondolatot szül és kedvező változásokat hoz. Érdekes utólag visszatekintteni az előző évre, elég csak egy teljes év történéseit végigvenni. Én személyszerint a héten cseréltem le a határidőnaplómban a lapokat. Miközben vettem ki őket, hogy egy új évre cseréljem, elnézegettem mennyi minden történt abban az évben. Hogyan éltem, kik vettek körül, mennyi helyen jártam, mennyi dolgom volt. Mennyi minden elmúlt.

Sokan mondják: "új év, új lehetőségek". Ez hülyeség. Semmi sem változik. Az élet ugyan úgy folytatódik. A diákok újra iskolába járnak, az emberek ugyan úgy dolgoznak, és minden ugyan úgy megy az ünneplés után. De igaz, ezt meg kell ünnepelni, kell 2 nap amikor az emberek felhőtlenül ünnepeli az idő múlását. Kell nap amikor fogadalmakat tesz az életében, hogy mit tesz másként a jövőjében. A világnak szüksége van erre a napra, hogy változni tudjon, mégha nem is teszi.

Hát fogadjuk meg mind amire szüksége van a lelkünknek. Akár hiszünk benne, akár nem. Változtassunk az életünkön bármitami jól esik. De sose felejtsünk el visszagondolni a múltra, tanulni belőle és megmaradni jó embernek. Akármilyen is az. Higgyünk a változásban és sosem szabad elfeledni a kisgyerekkorban megálmodott álmokat megvalósítani. A célt ami a szemünk elött lebeg. Kívánok megvalósítható új évet! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://misterbig.blog.hu/api/trackback/id/tr131648929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása