Végre tavasz

2012.03.18. 23:23

 Igazából az volt a nagy tervem, hogy tartok nektek egy kis zenés hetet. Kidobálok párat a mostani kedvencekből, mint Birdy, Ed Sheeran, vagy a régiek közül, Daniel Powter és sorolhatnám (jó sokáig). Hangulatomat tekintve, szóval megint el vagyok tűnve. Azonban valamit, egyedül bár, de észre kellett vennem. VÉGRE TAVASZ. Elképesztő, hogy máris. Zöldellnek a bokrok, meleg van, de tényleg nagyon meleg, süt a nap és már a ligeti napozók is megjelentek. Valahogy szeretem a városnak azt a rétegét, akik az első jóidőben kicsattognak a napozójukkal az erkélyre, vagy a legközelebbi parkba egy kis napsütés magukba szívni. Szóval én is ilyet akarok majd egyszer :), akinek van kedve, majd tartson velem. Sőt, most támadt egy jó ötletem, lehet, hogy szervezek egy együttnapozós pár órát a blogon. Végülis főszerkesztő vagyok vagy mi :). Nah szuper, lesz egy napra tervezett program, ahol összeszedek pár napimádót magam köré. 

Eszter. Szóval megint hadilábon vagyok. Kicsit vele is, mert rossz a közérzete és mindent megjegyzésnek vesz fel, pedig én csak oda akarok rá figyelni. (sóhajt) Néha úgy érzem sosem lesz tökéletes ez az egész, és a végén úgyis vége szakad. Bár mindig így van. Ugyanakkor ma egy kicsit nélkülöztem őt is, a hétvégén mondjuk mindenkit. Szóval kidobott fészre egy kedves nyugodós videót. Aranyos volt tőle, hisz talán végre elkezdi kifejezni, hogy szeret, vagy mi. :) Amúgy most a probléma saját hibáján kívül adódott, tehát tényleg semmi okom nincs semmi hülyeségre. Egyszerűen csak, amikor 2 hétig apjánál volt, nélkülöznünk kell egymást, utána eljött anyujához, majd lebetegedett és fekszik. Most úgy néz ki, hogy feküdni fog végig, aztán emellé még jönnek a piros betűs napok. Változékony közérzettel a betegség miatt bezártság érzése nem feltétlenül jó, főleg ha én leszek az egyetlen akin csattanhat. :( Aztán visszaköltözik apujához és megint nem látjuk egymást. Szóval egy hónap múlva barátnő. Szépen nézünk ki... 

Ezen kívül talán semmiért sem kell szomorkodnom, de nem gond ha szánok magamra egy kis időt. 

Oh meg kell említenem. Egy hű kis olvasómnak küldök most üzenetet :) Drága Főszerkesztő helyettesemnek üzenem, hogy imádom, és ő is hiányzik ám, csak most tudja milyen vagyok, az ő érdeke is, hogy hagy egy kicsit megboldogulni magamban. Szóval lesz ez még ígyse :)

Szóval TAVASZ van, tessék kiszaladni amikor csak lehet. :) Ha mást nem, figyelni a facebook falát a "hivatalos" blogomnak, mikor lesz esemény és velünk tartani egy nagy napozásra. Valószínű jövőhétre ütemezem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://misterbig.blog.hu/api/trackback/id/tr754324865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása