rovátka

2009.12.17. 19:12

Ezt a verset is egy kedves hölgy irta és én megkaptam most közzéteszem hátha felfedezi valaki a lelket benne ....

Várok Rád…

Első pillantásra megszerettelek,
S nem tudtam Rólad levenni szememet.
Féltetelek, mint fa a virágát,
Ha jött a szél s elvitte szirmát.
Te, csak Te voltál nekem a mindenem,
De Téged nem érdekelt az életem.
Elhagytál engem egy másikért,
S hiába vártalak vissza én.
Sétálni mi együtt nem fogunk már,
Nem vágyunk egymás csókjai után,
Nem nézzük együtt a csillagos eget,
Idővel egyszer tán elfelejtelek.
Tudom, hogy nem jössz többé
És nem látlak már soha tán,
De megőrzöm kettőnk örömét
És ÖRÖKKÉ VÁROK RÁD!!!!.....

A bejegyzés trackback címe:

https://misterbig.blog.hu/api/trackback/id/tr821603397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása