Nos nem tudom írtam-e róla ... a morrison's klubbok 18 éven felülieknek 9ig ingyenes és némely fősulis v egyetemes diákkal bizonyos napokon ingyenes egész este.

nagyon hangulatos hely mindkettő. Volt szerencsém kapni egy nagyon kedves nagyon helyes nemrég megismert lánytól (lásd: filozófia) sms-t kapni pénteki tekerős délutánomban " van e progid estére mennénk a mori2be" címszóval. Meglepetésként ért de örültem neki, csahát ... le voltam égve. nemsokkal utána fel is hivott és kérdezte, hogy mi van? Én megmondtam neki a helyzetem ... rálegyintett és megbeszéltük a talit ... taliztunk jött pár ismerőse és jól éreztük magunkat egy jó helyen.

Jó gondolat, a hely üzemeltetőitöl, 9ig minden koktél 500Ft és minden sör 200 Ft illetve ingyenes a belépés. Ezek a lehetőségek máris annyira felkapottá teszik a helyet, hogy úgy érzi magát néha az ember mint egy szardínia a konzervben. Ettől eltekintve jó társaságban érdemes benézni. Összehozza az embereket ez a hely ... és mivel több terem van. naggyából ugyan olyan kategóriájú zene kedvelői minden teremben jól érezhetik magukat. Vállassza ki-ki a maga napját mikor a legalkalmasabb és mikor van a legcsábítobb élmény számára és hajrá.

JÓ SZÓRAKOZÁST

A bejegyzés trackback címe:

https://misterbig.blog.hu/api/trackback/id/tr31443263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása